вторник, 10 марта 2015 г.

Модуль 8

       Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес, як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей. На початку модуля була проведена онлайн педрада, нова форма роботи з якою я познайомилася. Я ознайомилася з формами оцінювання створених робіт, ще один раз входила в бібліотеку та вчилася в ній працювати. Я зрозуміла як багато інформації можна почерпнути з бібліотеки. Я попробувала оцінити свою роботу за формою оцінювання і зрозуміла, що деякі пункти можна взагалі прибрати, Після цього я допрацювала свою роботу. Сьогодні я дізналася багато нового та корисного.

Комментариев нет:

Отправить комментарий