вторник, 10 марта 2015 г.

Модуль 9

        Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів, Я зрозуміла, що диференціювати навчання можна у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище. Я познайомилася з тим, що можна планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні,  кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів. Мені сподобалася робота в парах по оцінюванню прикладів учнівських робіт та форм їх оцінювання. Ця робота дає поради для удосконалення роботи. Я працювала над створенням макета публікації, який буде корисний для слабших учнів. Робота сьогодні мені сподобалася.

Комментариев нет:

Отправить комментарий